Radioamateurs Forum Radioamateurs Forum
Forum Radioamateurs
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

vertel iets over mij zelf.

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Radioamateurs Forum -> Vertel wat meer over jezelf
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pe1lgw



Geregistreerd op: 13 Sep 2010
Berichten: 7
Woonplaats: eindhoven

BerichtGeplaatst: 13-09-2010 13:31:29    Onderwerp: vertel iets over mij zelf. Reageren met citaat

Zal mij even voorstellen.
Naam Laurens Wilde (roep naam Rens ) call sign PE1LGW
En kom uit Eindhoven.

Ben zend amateur vanaf 1980, onder de volgende call sign PD0HVF, PE1NJJ en sinds Jan 2010 dit jaar PE1LGW.
Ben langere tijd niet meer actief geweest, maar na de silent key van mijn vader Pierre Wilde PA0PWZ in 2005, zijn er veel zend spullen vrij gekomen en heb ik de draad weer opgepakt.

Ben vooral actief op 2 meter en 70 cm.
Helaas heb ik niet de ruimte om een mast te plaatsen, voor de andere banden.
Ben veel bezig met aprs en met het inbouwen van ctcss toen en oude sets.

Ben ook erg actief tijdens de Jota, en loop hier al weer wat jaren meer bij div souting groepen in de regio Eindhoven.

Set's die ik heb staan is een kenwood TMG707, Condor 3000, ICOM 25e, teleport 9 porto's, ICOM IC2E en een FT270 set in de auto.
Diamond x30 en twee zelfbouw slim Jim voor twee en 70cm op het dak.

PE1LGW
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Moderators
Site Admin


Geregistreerd op: 12 Sep 2010
Berichten: 12
Woonplaats: Hofstade

BerichtGeplaatst: 13-09-2010 13:52:44    Onderwerp: vertel iets over jezelf Reageren met citaat

Welkom Rens !!!!

Zoals je ziet is dit forum nog in opstart, maar ik ben ervan overtuigd dat dit snel zal uitgroeien tot een informatief en gezellig medium waar wij collega radioamateurs ons ding in kwijt kunnen en hopelijk ook vinden Razz

73

on8yc en on8yb
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Daniel00



Geregistreerd op: 14 Sep 2010
Berichten: 1
Woonplaats: Tienen

BerichtGeplaatst: 20-09-2010 17:51:32    Onderwerp: Halooooo..... Reageren met citaat

Gegroet iedereen,
Ik ben Daniel,ON4CHG en heb mijn eerste licentie behaald in 1993. Ondertussen zijn alle examens -inclusief de morse- reeds jaren achter de rug en mag ik mij met enige trots de CM noemen van ATO. De Amateurs van Tienen en Omstreken.
Merendeel ben ik actief op decameter met een Kenwood TS450 SAT en zoals bij veel amateurs het geval is staat er ook hier geen antennemast wegens te weinig plaats (en triestige geburen). Ik ben binnenkort aan verhuizen toe en daar is er wèl plaats voor de hobby Twisted Evil Wordt ongetwijfeld vervolgd!
Best 73
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Radioamateurs Forum -> Vertel wat meer over jezelf Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum